21 Ocak 2013 Pazartesi



Her sayfada sitede ıngılızce olarak buldugunuz programı sızlere turkce olarak sunuyorum. Arkadaslar yorumlara bakarak programı turkcesını bulmaya calıstım ve buldum.  Gule gule kullanın.. Kurması zaten cok kolay. Indırın ve calıstırın turkce oldugu ıcın sıze yon gosterecektır...

ETKİNLEŞTİRME KULLANICI ADI SİFRESİ: [ YENİ KEYLER GELDİ.]

Username: TRIAL-81279608
Password: pbmju8x2n2

Username: TRIAL-81279608
Password: pbmju8x2n2

Username: TRIAL-81279605
Password: 7fdh3km4vp

Username: TRIAL-81279604
Password: ta6c4smu7a

Username: TRIAL-81279604
Password: ta6c4smu7a

Username: TRIAL-81279600
Password: ex7jd53f6k

Username: TRIAL-81279542
Password: jsvjf3udjs

HERKESİN BEKLEDİGİ YENİ KEYLER GELDİ. HER BIRI BIR AYLIK BUNLARLA SIMDILIK IDARE EDIN 2-3 YILLIK KEYLERI ARASTIRIYORUM. OLMAZSA KENDIM BIR TANE ALACAGIM !


LİNKLER YENILENDI !!

İndirme Linki: http://1tk.us/kLZ

İlgili Aramalar: eset nod32 key,eset nod32 6 key,eset nod32 6 indir,eset nod32 6 download,eset nod32 6   gezginler,eset nod32 6 tamindir,eset nod32 6 tamindir,eset nod32 6 güncel key,eset nod32 6 key downloader,eset nod32 6 serialleri,eset nod32 6 keyleri

106 yorum:

  1. Adsız19:49

    İçinde Key Filen Yok

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı okusaydın anlardın kardesım. Bak orda ne yazıyor key'lerin oldugu yazılara baglantı vermısım.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl türkçe yapabilriiz

    YanıtlaSil
  4. ayrıca çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. İndirirken dıl kurma secenegı zaten mevcut. Ancak program ıcınden de ayar yapabılırsınız. Olmadı dıyorsanız ben en yakın zamanda türkçe yamasını bulmaya calısırım.

    YanıtlaSil
  7. Adsız15:21

    türkçe olmadı bi zahmet el atıver

    YanıtlaSil
  8. Turkce yamasını arastırıyorum. Fakat ben ındırdım kurdum turke idi. Sizde neden boyle oldu anlamadım. En kısa zamanda yamasını bulacagım..

    Takipte Kalın

    YanıtlaSil
  9. Direkt olarak %100 turkce surumu eklenmıstır. Gule gule kullanın..

    YanıtlaSil
  10. Adsız17:45

    saolasın kardeşim eline sağlık

    YanıtlaSil
  11. Adsız17:54

    kardeş çok saol
    androit sürümü güncelleme nasıl yapılıyo bi bilgin varmı?

    YanıtlaSil
  12. Android surumunu arastırırım. Su anda bır bılgım yok.

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  13. Adsız18:21

    çok saol admin...

    YanıtlaSil
  14. Adsız18:35

    admin indirdim kurdum hala türkçe değil

    YanıtlaSil
  15. Sanırım sizde bir problem var. Kullanan arkadaslar ve bende dahil olmak uzere turkçe.

    YanıtlaSil
  16. eyvallah kardeş güzel paylaşım key de 2016 yılına kadar daha ne olsun...

    YanıtlaSil
  17. Daha fazla boyle paylasımlar yapmaya devam edecegım.

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  18. Adsız12:20

    Teşekkür ederim. Gerçekten doğru keylermiş.Sağol.

    YanıtlaSil
  19. Onemli degil.

    Zaten key'leri gırmesenız bile 2016'ya kadar lısans var gordugunuz gıbı resımde de .

    Takipte kalın..

    YanıtlaSil
  20. 2016 nın 1. ayına kadar lisans verdi teşekkurler.

    YanıtlaSil
  21. Onemli degil. Zaten o kadar vermesı gereklı. İstersenız Şu Adreste verdigim Eset 6 Key'lerini kullanabılırsınız..

    YanıtlaSil
  22. Adsız19:35

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. Onemlı degil. Asıl ben tesekkur ederım ındırdıgınız ıcın.

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. eline sağlık ama benım bı sorum var benım bilgisayar 32 bit indirdiğim 64 bit kısaca 32 bit varmı

    YanıtlaSil
  26. Kardes setup'u kendım yaptım. Bilgisayarım 64 bit oldugu ıcın 64 bitlik dosyaları kullandım. Gece 12:30 gibi yazıyı tekrar okursanız, 32 bitlik setup da yapacagım..

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  27. Abi ürün etkinleştirme diye resimde gösterdiğiniz anahtar bende cıkmıor ve nasıl etkinleştirebilirim keyleri nereye yazacağım

    YanıtlaSil
  28. Adsız23:29

    çekirdekle baglantı kurulamadı diyor analamadım ?

    YanıtlaSil
  29. Adsız23:30

    ne yapmam gerekıyor soylermısınız

    YanıtlaSil
  30. Ayrıca resimde gösterildiği gibi bir menü cıkmıyor sadece ayarlar, araçlar, yardım ve yardım seçenekleri cıkıyor.. yardım edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  31. Cekirdek baglantısı kurulamaması hatasını ılk kez goruyorum.
    Arastırıp size bılgı verırım..

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  32. Blade kardesım;

    Su adımları takıp ederek urun etkınleştırmeye gıdebılırsınız.
    1. Masaustunden veya sistem tepsisinden (yani sag alttan) eset simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesine tıklayın.
    3. Orada zaten goreceksınız, etkinleştirme gibi kucuk butonlar var. Tıklayın onlara.
    4. Tıkladıgınız etkınleştırme sımgesınde, URUN ANAHTARI İLE ETKINLEŞTIRME ve KULLANICI ADI VE SİFRE ILE ETKINLEŞTIRME seceneklerı var.
    5. Kullanıcı adı ve sıfre'yı secın ve yukarıda verdıgım kullanıcı adı sıfrelerı gırın.

    ZATEN GIRMESENIZ DE 2016'YA KADAR UCRETLI LISANS'I VARDIR..

    YanıtlaSil
  33. Adsız19:23

    Program ve serial bir arada... Çok iyi bir iş başarmışsın kardeşim. Ancak bu programın 32 bit için olanı yok mu ?

    YanıtlaSil
  34. Yukarıda acıklama yapmısım kardesım. 32 Bit ile ılgılı okursan anlarsın. Bu arada yorum yazarken lutfen ısmınızı yazın.

    YanıtlaSil
  35. Güncelleştirmelerde lisans devre dışı kalırmı ?

    YanıtlaSil
  36. Hayır kesınlıkle lisans devre dışı kalmaz. Guncellemelerı yapabılırsınız.

    YanıtlaSil
  37. selamaleykum kardeş teşekkürler çok güzel bi paylaşım Allah razı olsun çok da güzel çalışıyor hem 32 hemde 64 uygun eline sağlık hem 2016 ya kadar lisas purefix le felan uğraşma yok eyvallah çok güzel olmuş kardeşim sizin bu siteye kayıt olmayı bulamadım

    YanıtlaSil
  38. Micaz Kurt kardesim;

    Cok tesekkur ederım takıp ettıgın ıcın ve yorumun ıcın. 2 Hafta oldu sıteyı acalı ancak yıne de epeyi bi hit ve yorum aldım. Her gun guncelım ve yazı yazıyorum. Siteye uye olma kısmına gelınce eklemedım, gerek duymadım diyelim. Ancak benı takıp etmek ıstıyorsan CTRL+D tusuna basarak yer imlerine sıtemı ekleyebılırsınız. Kisisel soruların ıcın ıste FACEBOOK adresimi ziyaret edebılırsın..

    YanıtlaSil
  39. kardeşim link kırık bi yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  40. Yok kardes sen yanlıs tıklıyosun gırıyosun veya. Link gayet saglam ama yıne de yenıledım..

    YanıtlaSil
  41. Adsız20:17

    bende çalıştı 5 tane virüs buldu 7.1.2016 bitş tarih çok teşşekkür ederim emeğine saygı yorum yazmyandalar şerefsizdir bu adama

    YanıtlaSil
  42. Cok tesekkur ederım. Gule gule kullanın..

    YanıtlaSil
  43. Çok teşekkür ederim.uzun süreli key bulmak zor oluyor....

    YanıtlaSil
  44. Ben size key vermıyorum. Key yazılmış ESET'İ verıyorum. Takipte kalın ve daha uzun surelı,avantajlı programlardan haberdar olun..

    YanıtlaSil
  45. Adsız15:24

    Merhaba kardeşim. Ben programı yükledim. Sistemim windows 7 ultimate 32 bit. ama masaüstüne gelen kısayola tıkladığımda yani programı açmak istediğimde ''bu dosyanın sürümü çalıştırdığınız windows sürümüyle uyumlu değil'' hatası alıyorum. programı kaç defa indirdim sildim yeniden yükledim ama aynı hata. Napabilirim? Yardımcı olursan cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  46. Adsız16:21

    Kardeşim sanırım bana 32 bitlik sürümü upload edersen düzelecek sorunum... Yukardaki link benim bilgisayarlarıma uymuyor, 2sine de denedim...

    YanıtlaSil
  47. En kısa zamanda sorununuzu cozup baska bir 32 bitlik bilgisayara yukleyerek programı uplaod edecegım.

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  48. Adsız17:26

    Sağolasın kardeşim, bekliyorum...

    YanıtlaSil
  49. Adsız19:04

    Bunu keyleri sen bulmadın başka biryerden çaldın ve sonra başkasına iftira atarak nie çaldın diuye şikayet ediyorsun. alıntı yapmışsın belli ozaman altına alıntı diye yaz

    YanıtlaSil
  50. Adsız19:45

    Kardeş 32 bit sürüme gerek kalmadı sorunu hallettim uğraşma. saolasın..

    YanıtlaSil
  51. Tekrar soyluyorum. Bu keyler bana ait !

    Bu arada 32 bitlik sorunu cozen arkadas bazı kişiler bu sorunu cozememısler nasıl oldugunu acıklayın ısterenız??

    YanıtlaSil
  52. Adsız01:38

    slm ben şifreyi girdim ama sonra dan etkinleştirme başarısız oldu dedi sonra tekrar denedim iki şifreyide yine aynı hatayı verdi bunun bir çözümü varmı varsa benimle paylaşırmısın şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  53. Diger yorumlarda da belirttim size. Key gırmenıze gerek yoktur. Otomatık olarak 2016'ya kadar key sıze verılecektır.

    İyi gunler.

    YanıtlaSil
  54. Key girmeye gerek yok diyosunda birader indirdik kurduk lisansın son 9 günü var diyo

    YanıtlaSil
  55. Resımde gostermısım arkadasım nasıl 9 gunu var sende bır hata vardır.

    YanıtlaSil
  56. Adsız17:58

    merhaba ben yaptım işe yaradı sonra 1 hafta sonra kodu kabul etmedı guncellestırmedı sonrada eset iptal oldu kodları bıdaha denedım olmadı basarısız dedi nasıl olucak bu

    YanıtlaSil
  57. Kesınlıkle %100 calısıyor. Indırdıkten sonra ıptal etmenıze gerek yok. Sızın sorununuz sanırım su;

    Guncelleme yapmak ıcın eset'e gırıyorsunuz.
    Guncelleme yapmak ısterken kucuk bır pencere acılıyor ve sıze kullanıcı adı sıfre soruyor.
    Sızde o sıfreyı degıstırerek burdan aldıgınız sıfreyı gırıyorsunuz.

    TEKRAR SOYLUYORUM: SIFRELERI DEGISTIRMEYIN !!

    YanıtlaSil
  58. kardeşim serial keylerde sorun oldu günceller misin?

    YanıtlaSil
  59. Yapmayın bısey sadece kurun ve bırakın.

    YanıtlaSil
  60. Adsız13:36

    32 bitlik sürümü yapıldımı ?

    YanıtlaSil
  61. Şu anda 64 bitlik surumunde de hata var. Yeni keyler yazıldıktan sonra tekrar upload edilecektir.

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  62. Yeni keyler eklenmıstır. Her bırı 1 ay olmak sartıyla 7 key vardır. 7 Ay sızı bu keyler ıdare eder. Sımdılık arastırma yapıyorum. Olmazsa keyı kendım alacagım..

    YanıtlaSil
  63. Onemlı degıl :) İsinize yaradıgına sevındım.

    YanıtlaSil
  64. Adsız17:43

    merhaba çekirdekle iletişim sırasında hata oluştu diyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  65. Programı calıstırırken uyumluluk ayarlarını windows sürümünüz ne ise yanı xp/7/8 gibi onu yapın..

    YanıtlaSil
  66. Onemli degil gule gule kullanın...

    YanıtlaSil
  67. Adsız12:31

    geçerli bir win32 uygulaması değildir diyor işletim win xp prof ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  68. Bilgisayarınızın kac bit olduguna bakar mısınız ??

    YanıtlaSil
  69. jane15:34

    32 bit için bekliyorum :(

    YanıtlaSil
  70. Adsız18:39

    Ben de program zaten var ... bnu indirmek istedim cok güzel de benim internet cok cok yavas oldugundan indiremiyorum ... su 2016 lisansini verseniz yorum olarak da ben de aktive etsem ... tesekkürler...

    YanıtlaSil
  71. 2016 lisansı diye bir şey yok. Yani sadece bu sitedeki eset 6'yı ındırırsenız 2016'ya kadar lisans olacaktır. Baska bir siteden ındırdıgınız eset 6 olmaz !

    YanıtlaSil
  72. admin ben windows 7 ultımate kullanıyorm yukledım ama windows sürümüyle uyumlu degl sistem blglerıne baktm 32 bit yazıyo hangısının gerektıgını belrleyn felan dyo kuramadım acil yardmm

    YanıtlaSil
  73. Benım yukledıgım 64 bit olan surumdur. Sizede 64 bit kullanmanızı tavsıye ederım. Programları,oyunları ve daha bir çok seyi daha hızlı sekilde acarak kullanabılırsınız..

    YanıtlaSil
  74. Adsız20:42

    kardeşim bu çekirdek sorunu hatası bende de çıkıyor uyumluluk yapıcağımda windows 7 sürümü mevcut değil vista var 2008 var bi yardımcı oluver bize zahmet olmazsa teşekkürler

    YanıtlaSil
  75. Windows 7 sürümü mevcut degil ise. Uyumluluğu Windows Vista yapın. Simdi ben sorunu yasamadıgım ıcın bır sey soyleyemıyorum. Eğer uyumluluk olmazsa güvenlik duvarını kapatın ve oyle ındırın.

    YanıtlaSil
  76. Adsız22:45

    yok ya yine olmadı güvenlik duvarını da kapadım fayda etmedi

    YanıtlaSil
  77. Bu sefer sorununuzu hallettım. %100 calısacagına emınım. Linkleri de yenıledım. Tekrar ındırıp kurabılırsınız..

    YanıtlaSil
  78. ya ben yapamıyom yardım edebilirmisiniz 2016 ya kadar keyleri girdimde olmadı...

    YanıtlaSil
  79. Vedat kardesım;

    2016'ya kadar olan keylerı gırmene gerek yok. İndir kur olur zaten.

    YanıtlaSil
  80. Adsız21:42

    Öncelikle çok sağolun. Paylaşım için teşekkürler. Fakat benim bir sorum olacaktı; İndirdim kurdum ama 2016 ya kadar olması için ne yapmalıyım deneme sürümünü mü kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
  81. Adsız21:44

    indirdim kurdum ama 2016 ya kadar olmadı ne yapmam lazım deneme sürümünü kullanıyorum ben de

    YanıtlaSil
  82. Şu anda 2016'ya kadar surumu mevcut degıl. Serial'ler den bırısını kullanacaksınız.

    YanıtlaSil
  83. Adsız22:10

    hangi seriali kullanayım hangisi daha iyi???????

    YanıtlaSil
  84. Tüm serialler aynı, iyi ve ya kötü serial yok !

    YanıtlaSil
  85. Adsız23:31

    benim anlamadığım 2016ya kadar olan lisans nasıl yok oldu yaa, neyse uzun süreli serial bulmak için uğraşıyor musun kardeşim bekleyelim mi haberlerini :)

    YanıtlaSil
  86. 2016'ya kadar olan serial bir sekılde ogrenılmıs ve fıxlenmıs olmalı. Sımdılık bu 1 aylık serıallerle ıdare edecegız. Bende bunları kullanıyorum. Kesınlıkl takıpte kalın. Uzun surelı serıal paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  87. Adsız16:32

    buradaki lisansların hepsi 5 mart tarihinde sona eriyor yani 4 günlük bir süresi kalmış ne yapmamızı öneriyorsun kardeşim bir yardımcı olsan ??

    YanıtlaSil
  88. Adsız19:48

    etkinlestirme anahtarına ne yazmam gerekiyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdigim etkinleştirme anahtarlarını tabii ki.

      Sil
  89. Adsız15:33

    Kardeşim linkleri göremiyorum yardımcı olur musun? Herhangi bir üyelik gerekiyor mu?

    YanıtlaSil
  90. Linkler nerede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirme Linki: adf.ly linki vermısım tıkla ona. Daha sonra sag ustte 5 sanıye dolunca reklamı gec'e tıkla. İndirmeye gıdecektır.

      Sil
  91. Teşekkür Ederim Fakat Dosya İnmiyor !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkler sağlam ve çalışıyor. Tıkladıgınızda sag ustte 5 sanıyenın gecmesını bekleyın reklamı gec butonuna tıklayın.

      Sil
  92. mehmet aydemir
    admin kardeşim . programı indirdim kurdum. ama sürüm etkin değil diyo keyleri giriyorum başarısız diyor. yardımcı olabilr misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle adım mehmet aydemir değil, Emin Can SARAL, sorununuza gelırsek galıba keyler fıxlendı. Yanı bulmaya calısıyorum. Bıraz sabredersenız en yakın zamanda bulacagım.

      Sil
  93. Bu programın indirme yeri nerede ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirme Linki: diye link vermısım ona tıklayın. Daha sonra sag ustten 7 sanıyenın dolmasını bekleyın ve gec'e tıklayın. Indırme adresıne gıdecektır.

      Sil
  94. Adsız00:18

    kardeşim ben nasıl indiricem anlamadım, tıklıyorum popi tv kurulumu geliyor, yardımcı olmanız mümkün mü?

    YanıtlaSil
  95. Linke tıklayın daha sonra sağ üstte ki Geç butonuna tıklayın eğer indirmeye gitmezse Tekrar tıkla butonuna basın indirmeye başlayacaktır.

    YanıtlaSil
  96. patron ındırmeye calıstım ama çalıştır dediyimde bana sıhay renkte bır pencere ve içinde esed zatem var üzerine yazılsınmı diyor ayrıc tıklaycagım bır butonda yok sadece yazı ve ıcındekı bu yazı var ne yapmak gerek yardım edersenız sevınırm tskurler

    YanıtlaSil
  97. Can Saglam,

    Sisteminizde Eset Nod32'nin herhangi bir sürümü ile ilgili bir dosya kalmamış olmalı. Eset'le alakalı tüm dosya ve klasörleri sildikten sonra tekrar kurmayı deneyin.

    İyi Günler...

    YanıtlaSil
  98. Niye Nod32 yerine popitv denen saçmalığı indiriyor pc? Nod32 yi insan gibi indirebileceğimiz normal bir site yok mu?

    YanıtlaSil

Düzgün türkçeyle yazılmayan yorumlar onaylanmayacaktır.